Fasta dag 3

Japp då gick jag in på min 3:e dag av fasta.. Känns skönt för imorgon är det dag 4, sen 5 och nu börjar det komma nån vart =)
Jag har inte hunnit väga mig idag ännu,.. Är på landet hos mina föräldrar och dom äger ingen våg. Får väga mig när jag kommer hem igen sen. Trist, jag hade velat se morgonvikten =) Jaja..



Imorgon åker jag till italien och är borta i 1 vecka. Ska dit med familjen så det kommer bli väldigt knepigt att försöka fortsätta med fastan..
Men jag har en ide´!


¤ Beställa sallad när vi är på restaurang.
¤ Dricka mkt mkt vatten
¤ Dra till med " Jag mår inte bra, Jag har ont i magen bla bla "

Och i värsta fall så får jag bara köra stenhårt när jag kommer hem igen.



Kommentarer
Postat av: therese

vad är therm X för något? du äter ju inget :( :(

2009-08-13 @ 14:29:27
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: therese

jaha men det kanske funkar eller? =)

2009-08-14 @ 08:12:24
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0